– Hirdetések (Facebook, Google)

A fizetett hirdetések gyors eredményeket hozhatnak, mivel azonnali forgalmat terelnek a weboldaladra vagy az értékesítési oldaladra. Két fő hirdetési platform létezik, amelyeket érdemes használni:

Facebook és Instagram hirdetések

A Meta (Facebook és Instagram) hirdetési rendszere lehetővé teszi, hogy pontosan célzott reklámokat jeleníts meg a megfelelő embereknek.

Előnyei:

  • Részletes célzás demográfia, érdeklődési kör, viselkedés és remarketing alapján.
  • Képes hirdetések, videós reklámok, történetek és karusszel hirdetések széles választéka.
  • Alacsony költségű lehetőségek kezdőknek is.

    Google hirdetések (Google Ads)

    A Google Ads segítségével az embereket akkor érheted el, amikor aktívan keresnek egy adott terméket vagy szolgáltatást.

    Előnyei:

    • Keresőhirdetések: Olyan kulcsszavakra jelenhetsz meg, amelyeket az emberek aktívan keresnek.
    • Display hirdetések: Grafikus hirdetések weboldalakon és mobilalkalmazásokban.
    • YouTube hirdetések: Videós reklámok célzott közönség számára.