Menü Bezárás

Kisvállalkozások ügyviteli rendszereinek kialakítása

Munkám során rengetegszer megtapasztaltam, hogy a hagyományos (értsd: nem elsődlegesen online jelenlétre alapozó) kisvállalkozások esetében nagyon sok olyan terület van a vállalkozás tevékenységének ügymenetében, ahol jelentősen egyszerűsíthető lenne a mindennapi munkavégzés, és/vagy jelentős költség és idő is megtakarítható lenne.

Mindezek nem feltétlenül csak drága, fizetős eszközökkel, berendezésekkel, alkalmazásokkal érhetőek el.

Számtalan olyan megoldás létezik, amelyekkel egyes gyakori feladatok egyszerűsíthetőek, könnyíthetőek, kiválthatóak, sok olyan feladat is van, ami nem feltétlenül igényel emberi erőforrást.

Ezek alkalmazásának hiánya legtöbbször azon múlik, hogy a cégvezető, vállalkozó – mivel nem ez a szakterülete – nincs tisztában ezeknek a lehetőségeknek a létezésével sem. Így értelemszerűen bevezetni sem tudja azokat. Az alkalmazottak pedig általában a készen kapott “így szoktuk csinálni” rendszert veszik át és viszik tovább.

“Kisvállalati káoszmenedzsment” szolgáltatásommal célom az, hogy minden cégvezető, kisvállalkozó megismerje, és alkalmazza azokat a 21. századi lehetőségeket, ami a  saját és munkatársai mindennapi dolgát, a cége munkamenetét, és így eredményességét is nagy mértékben növelheti.